14 Temmuz 2010 Çarşamba

Mangal Sefası-Balgat

İşyerinde öğle aramızda gittik bir arkadaşımla buraya. Balgat malum kilo ile mangalda et-köfte-tavuk-sucuk yapan mekan kaynıyor artık. Ama şimdiye kadar sadece Mangal Sefası'nda çocuk oyun alanı gördüm.

İçi çok ferah bir yer. Çocuk oyun alanı alt katta. Hafta sonları oyun ablaları varmış. Biz köfte yedik, tadı muhteşemdi. Mutlaka yoğurt da isteyin derim.

Bu arada park yeri de ayarlıyorlar. Fiyatlar oradaki mangalcılarla aynı. Bir kg köfte ortalama 40-42 adet  içeriyor. Kişi başına ise minimum 200 gr sipariş verebiliyorsunuz. Ben en kısa zamanda oğlumu da götürmeyi düşünüyorum.

Adres: Cayhun Atuf Kansu Cad. No: 76
           (Yapı Kredi bankası Yanı)
Tel:    287 97 50

3 yorum:

ümmüsh dedi ki...

hiç tavsiye etmiyorum. yarısı kıyma yarısı soya lastik gibi köfteler. iki defa gittim bir daha o köftecilerin hiçbirine gitmem. artık sağlıklı bişey yiyemiyecekmiyiz canım. Malum soya gdo lu olduğu için çocuklarınıza asla yedirmeyin.

Burcu dedi ki...

Ümmüsh aslında dışarıda yenen çoğu yemeğin çok sağlıklı olduğunu ben de düşünmüyorum ama illa ki değişiklik istiyor insan. Aralarda bu tür kaçamaklar da yapmalı bence. Ama sen hamişsin, bence bir süre uzak dur sen :)

mangal sefasi dedi ki...

mangal sefasi saygılarla...
Bizde soya kullanılmamaktadır..mutfağımız müşterilerimize açıktır.Birgün yolunuz düşerse sağlıklı yemek yemeye bekleriz..