8 Temmuz 2009 Çarşamba

Merhaba

Merhaba,

Bu sefer de bebeklerimizle (ya da çocuklarımızla desem daha iyi olacak çünkü 1 yaşından sonra pek bebeklikleri kalmıyor) gidilecek, gidilemeyecek ne kadar çok yer var ama biz bilmiyoruz. Evlere tıkılıp kalmaktan vazgeçip salalım kendimizi çayıra çimene, oyuna, yemeğe...

Gidip, gördüğümüz mekanları anlatalım ki burada herkes faydalansın. Tüm anneler, babalar, bebişler mutlu olsun.

Bir tek beğendiğimiz değil beğenmediğimiz, çocukla gitmenin uygun olmadığı mekanları da yazalım istiyorum ki aynı hataya bir diğerimiz düşmeyelim.

Şehirlere ve mekanın cinsine göre kategorilere ayırarak yazarsak faydalanmak daha kolay olur sanırım.
Mama sandalyesi, çocuk menüsü, parkı, oyun alanı, aktiviteleri, park yeri var mı, temizliğin ve fiyatların nasıl olduğunu hakkında bilgi verirsek "çocuk dostu mekan" olup olmadığını daha kolay anlarız diye düşünüyorum.
Baş yazar olarak blog aleminin gezence annesi Burcu'yu ilan ediyorum. İlk yazıyı ve mekanı hemencecik bekliyorum.

10 yorum:

Burcu dedi ki...

ohooo sermincim senin gibi şehir dışına açılamadık diye Ankara gezencesi ilan ettin bizi :) Şaka bir yana tebrik ediyorum böyle güzel bir fikir için, hep aradığım ama bulamadığım bir site yaratmışsın. En kısa zamanda, fırsat bulduğumda daha önceki yazılarımı kopyalayarak işe başlayacağım. öpüyorum çok..

Sermin dedi ki...

Bu konuda sana çok güveniyorum. Eminim Ankara'da ne var ne yok hepsini sayende öğreneceğiz. Hatta belki mekanlar sen gel de yaz diye sana promosyon falan bile yaparlar ;)

Hülya dedi ki...

çok iyi fikir yaaa...güzel bir düşünce...hem mekanı tanıyıp hem bebekli annelerin oraya ait fikirlerinin alınması valla süper olmuşşş...takipteyim...eğer bende keşfedersem hemen yazarım...sevgiler

Ayça dedi ki...

E hadi hepimize hayırlı uğurlu olsun. Burcu diğer siteye de yazdım tam senlik bu blog. Sermin e de bravo doğrusu ben 1 adet blogu idare edemezken :)

Burcu dedi ki...

Ayçacım diğer siteye yazmadım ama sizler de eminim ki biryerlere gidiyorsunuz, kimse ev kuşu değil sonuçta. siz de yazın madem..

benden, bizden... dedi ki...

Merhabalar bir anne adayı olarak blogunuz beni gerçekten heyecanlandırdı :)
4 ay sessiz sakin takip edip 4 ayın ardından ben de bomba gibi mekan anlatımları ile sizlerle olucam inşallah :)
Sevgiler ve teşekkürler

Evin dedi ki...

Baş yazarcığım Burcum, ellerine sağlık. sayende bütün çaresiz anneler bebekleriyle keyifli gezmelere çıkabilecekler.
aferin Serminim, nasıl da düşünmüş, üşenmemiş açmış bir de süslemişsin siteyi.
hadi kızlar siz siteyle uğraşın; işiniz çok, oğlanları ben alayım bari, çok özledim:)
Sevgiler,
Evin

kuzunun annesi dedi ki...

Harika fikir, elimden geldiğince katkıda bulunmaya çalışacağım.

Sermin dedi ki...

Hülya, Ayça, e hali, Kuzunun annesi ve Eviiin yok öyle okumak sadece. yazın anacıııımm

Demet dedi ki...

ya ben kıskanıyorum siz Ankaralı anneleri gerçekten :))ne güzel toplanıyorsunuz izmirliler tembel valla ya da sıcaktan mayışmış haldeler..burcucum bi tek seni biliyordum ben de maydanoz oldum blogunuza izmirden yazabilirim belki tatilde işinize yarar :)
sevgiler